Darmowa dostawa w sklepie od 150zł!

>

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Masz 14 dni na zwrot towaru, od momentu dokonania zakupu, bez podawania przyczyny. Pokrywasz wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania przesyłki).
Warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest odesłanie produktu w stanie nienaruszonym wraz z oryginalnym paragonem zakupu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz

Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz go do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Formularz odstąpienia od umowy

2. Wyślij paczkę ze zwracanymi produktami

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem i paragonem, na adres:

INNOBEAUTY
ul. Wawerska 13a, 60-302 Poznań

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków (dokonany przelewem) nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w siedzibie firmy. 

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, jako Sprzedawca ponosimy odpowiedzialność względem Kupującego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

W przypadku reklamacji należy złożyć ją w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. 

1. Skontaktuj się z nami

Możesz to zrobić pisemnie, wysyłając list na nasz adres:

INNOBEAUTY
ul. Wawerska 13a, 60-302 Poznań

lub w formie elektronicznej na: biuro@innoaesthetics.pl

W wiadomości należy podać:

  • numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja
  • nazwę produktu oraz numer serii reklamowanego produktu
  • dołączyć zdjęcie wady produktu

2. Poczekaj na odpowiedź

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie i ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.