Właściciele gabinetów często stają przed wyborem nowej marki kosmetycznej. Wybór ten jest trudny i pojawia się zarówno przed otwarciem lokalu jak również w przypadku właścicielek prosperujących już salonów. Na co zwrócić uwagę podczas nawiązywania współpracy z nową marką kosmetyczną? Czym się kierować mając na uwadze rozwój swojego biznesu i realne zyski oraz skuteczną sprzedaż produktów i zabiegów?
DAJ KLIENTCE WYBÓR
Zacznijmy od opisanego przypadku, w którym prowadzisz już własny salon. Można powiedzieć, że jesteś zadowolona z jego funkcjonowania i masz już stałą bazę klientek, których wizyty wypełniają Twój kalendarz. Wprowadzenie nowej marki kosmetycznej ma tutaj na celu zainteresowanie grona stałych klientek zabiegami z innego obszaru usług. Oczywiście klientki mają już swoje ulubione marki, które znają i z których chętnie korzystają, nie chcemy zmienić ich upodobań a jedynie dać im wybór. Kiedy mamy wybór, dużo łatwiej jest proponować usługę lub produkt. Klient lubi mieć możliwość decyzji, czy zabieg ma być krótszy czy dłuższy, w wersji tańszej czy droższej, na kosmetykach naturalnych, mniej lub bardziej inwazyjny. Stałe klientki oczywiście pragną też nowości, są ciekawe skuteczności innych produktów i chętnie poznają innowacyjne metody pielęgnacji.
Osoby dotychczas niekorzystające z zabiegów pielęgnacyjnych także zapisują się na nowe zabiegi sprawdzając, co właściciela przekonało do wprowadzenia innowacji. Przede wszystkim istotna jest też sama marka. Jej popularność, jak wiemy, może działać na korzyść lub niekorzyść. Popularna i szeroko dostępna marka w salonie nie daje klientom poczucia wyjątkowości. A właśnie ta cecha sprawia, że klienci wybierają dany salon czy zabieg spośród konkurencji. Konkurencji, która dzisiaj jest bardzo duża i z powodu której musimy każdego dnia rywalizować o naszego potencjalnego klienta. Warto poświęcić czas na analizę, co jeszcze możemy zrobić aby zwiększyć dochód gabinetu i rozwijać biznes stając się liderem na rynku? A wystarczy mądrze wybrać i wprowadzić nową markę do gabinetu.
INNOWACJE I HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO PIELĘGNACJI SKÓRY
Największym zainteresowaniem dziś cieszą się terapie łączone i preparaty do pielęgnacji domowej, opracowane zgodnie z użyciem najnowszych, zaawansowanych i innowacyjnych składników aktywnych. Wszystko dlatego, aby klienci mieli zapewnione szybkie i długotrwałe rezultaty. Z takim rozwiązaniem wychodzi naprzeciw właścicielom salonów oraz klinik marka INNOAESTHETICS.
Misją INNOAESTHETICS jest tworzenie kompleksowych terapii i gotowych programów zabiegowych na wszystkie patologie skórne. Wszystko w oparciu o najnowszą technologię, wiedzę medyczną i kosmetyczną. Nic więc dziwnego, że marka jest już obecna w 70 krajach świata.
Zaufanie wzbudza fakt, że marka INNOAESTHETICS ma 120 lat doświadczenia w projektowaniu medycyny estetycznej. Sam właściciel tej hiszpańskiej wywodzącej się z Barcelony marki, podkreśla: „Nieustannie opracowujemy, wytwarzamy i wprowadzamy innowacyjne medyczno-estetyczne i dermatologiczne rozwiązania odbudowujące i poprawiające zdrowie i piękno skóry.” Laboratorium Innoaesthetics posiada certyfikaty ISO 13485, ISO 22716 i Kosmetycznego GMP oraz stało się wiodącym globalnym laboratorium farmaceutycznym specjalizującym się w zabiegach estetycznych i medycynie estetycznej.
Od 1898 roku marka podąża za zmieniającym się światem. Początkowo rozwijał markę pradziadek obecnego właściciela, farmaceuta Antonio Fita Trías. Prowadzona przez niego apteka oferowała nowatorskie kosmetyki i szybko stała się najbardziej znacząca w Barcelonie. A powstające w niej autorskie, apteczne receptury były podstawą leczenia większości problemów dermatologicznych.
PREPARATY INNOAESTHETICS
Aktualnie oferta obejmuje 18 koktajli do mezoterapii z linii produktów INNO-TDS®. Ampułki dzielą się według terapii na:
- TERAPIE ESTETYCZNE na twarz lub ciało
- TERAPIE DERMATOLOGICZNE dla skóry naczyniowej, skóry nadraktywnej, skóry suchej oraz problemu wypadających włosów
Ponadto firma specjalizuje się w peelingach medycznych do kontrolowanej eksfoliacji chemicznej. INNO-EXFO® to pełna gama profesjonalnych peelingów chemicznych w najskuteczniejszych stężeniach i połączeniach. Adresowana jest do efektywnej terapii estetycznej patologii skórnych.
Jako wsparcie dla zabiegów gabinetowych została wprowadzona seria dermokosmetyków INNO-DERMA® z zaawansowaną technologią nośnika Smart GPS, którego zadaniem jest zwiększanie penetracji kluczowych składników przez warstwy skóry, bez utraty ich aktywności. System Smart GPS® transportuje cząsteczki do komórek docelowych i wzmacnia ich efekt terapeutyczny. Dodatkowo stabilizuje je i chroni przed rozkładem.
Należy także przypominać klientom o kontynuacji terapii gabinetowych w celu ochrony skóry po wszystkich terapiach estetycznych. Gama produktów INNO-DERMA® pomaga uzyskać najlepsze rezultaty zabiegowe regenerując i zabezpieczając skórę stosowana w warunkach domowych.
BESTSELLER W TWOIM GABINECIE
Jeśli Twój gabinet nastawiony jest na najnowocześniejsze zabiegi anti-aging zabieg LIGHTENING z linii produktów INNO-EXFO® zostanie bestsellerem w ofercie. Kompleksowe działanie na oznaki starzenia, wyrównanie kolorytu cery, leczenie trądziku będzie najlepszą propozycją zabiegu na każdy sezon. Skuteczność gwarantuje unikalne połączenie składników aktywnych takich jak retinol, mieszanka kwasów i specjalny nośnik ułatwiający penetrację w głąb skóry. Procedura jest całkowicie bezpieczna, a jej intensywność jest kontrolowana przez osobę wykonującą zabieg, co sprawia, że może być z powodzeniem stosowana u niemal każdego klienta.
NA DOBRY POCZĄTEK…
Klientom zmagającym się z problemem wrażliwej skóry, wymagającej odnowy lub osobom, które mają wykonywaną terapię po raz pierwszy sugerujemy zaproponowanie peelingu chemicznego INNO-EXFO® BIO C. Ten kolejny bestsellerowy peeling chemiczny bazuje między innymi na kwasie laktobionowym i askorbinowym w odpowiednim stężeniu tak by efekt rozjaśnienia i odmłodzenia pojawił się już po jednym zastosowaniu. Jest to bardzo dobry sposób na wypromowanie zabiegów bankietowych cieszących się dużym zainteresowaniem oraz zabiegów ekspresowych. Albowiem obserwujemy, że tempo dzisiejszego życia zmusza nas do stosowania szybkich i skutecznych metod liftingu i poprawy kondycji skóry.
INNOWACYJNE TRYCHOTERAPIE
Mając na uwadze rozwój gabinetu nie sposób pominąć wprowadzenia usług trychologicznych. Problem utraty włosów pojawia się u osób w każdym wieku i dziś spotyka się bardzo duży odsetek klientów wymagających konkretnej, skutecznej diagnozy i zastosowania odpowiedniej terapii. Specjaliści zajmujący się leczeniem rozmaitych problemów skóry głowy zachwyceni są działaniem produktów z linii trychoterapeutycznej INNO-TDS® HAIR. Jest to jedna z najskuteczniejszych kuracji na łysienie spowodowane różnymi czynnikami. Koktajle do mezoterapii INNO-TDS® HAIR wpływają na metabolizm skórny i komórkowy oraz wywołują zmiany w mieszku włosowym wpływając intensywnie na zagęszczenie włosów. Preparaty stosowane są w renomowanych gabinetach trychologicznych przez ekspertów w tej dziedzinie i lekarzy medycyny estetycznej.
Zniszczenia skóry i jej zwiększona potrzeba nawilżenia pojawia się najczęściej po sezonie zimowym oraz letnim. Wtedy najwięcej klientek zgłasza się do salonów z oznakami starzenia, przesuszenia i zaburzeniami pigmentacji. Zadbaj więc już dziś o właściwe przygotowanie oferty skupionej właśnie na tych problemach skórnych. Marka INNOAESTHETICS posiada szereg wyspecjalizowanych linii terapeutycznych nie tylko na skórę twarzy ale również ciała, które z pewnością zostaną najlepiej sprzedawanymi produktami i zabiegami w Twoim gabinecie.
0 komentarzy dla “NOWA MARKA W TWOIM GABINECIE!”